Monday, June 21, 2010

《坦然》




we r over bored so keep take picture with our filethis is the first guy serve us in counter...>< sin yee , please dont always like sha po same as charmine la !
100% natural
i am wondering this..when she take this picture..
but i like this feel


my funny pose.
i dint notice ah wei capture it

they r thinking why i wan take away the plants then
just want picture..
i want say, i want special pose only


ah wei said need 3 of us doing busy look
this is 1st look..zzz

#2


#3

ah wei asked me do some pose let her capture me><
the India stuff gave us this complaint form to filled up

i did explain to her about the drainage problem around KAJANG
she is the only one , i feel friendly n helpful stuff..


15/6/2010星期2
多余不想说累,忙的生活。
媒体识读课一结束,就因为我们Assignment的关系,
所以(我,馨怡,晓微,碧婷)就坐着碧婷的车去Majlis perbandaran
投诉我们的东西。
去着我也说要吃雪糕,回也是,弄到大家顶不顺我。
回到学校,又继续开会(媒体识读&community service)...
中间发生不愉快的事情…
一个总是自私的顾着自己梦想,明星梦而忽略学业的人,
是不关我事。
可是请别忘记你对你的功课奉献了多少?
每个Assignment会议,几乎没出现,
不负责不在乎不付出…
都是帮自己的功课外的唱歌活动排第一!
please,如果功课是个人,
我和其他组员绝对不会对你不满,可是这是大家一起的功课!
在你说出我们对你态度差时,是谁每次都帮你擦屁股,
不要觉得理所当然!
不要总是说你多辛苦多忙为借口!
因为这世界上不是仅有你一个是忙!
说的也奇怪,完全没生气的感觉对于这个人,
也许是路过的人,所以对她行为只能说有才华的人不是你一个。
开心开心,我的舞蹈终于成功考试过关,轻松!
晚上去开了舞法舞天会议,很冗长,很长气,
总是废话说,浪费时间,建设性东西少…
不少筹委都开生反对这样的过程。
没进步,再庞大都会垮,我相信我朋友告诉我的话是对的。
累累…………

No comments:

Post a Comment