Saturday, June 19, 2010

《再。见milo》he back...

第三天8/6/2010《再。见milo》
早早起身准备下,
我要和他分离了,
他要回去PERAK了,
我也要回去自己宿舍…。
这一次我心情很平淡…
可是还是会有点点不舍得,
也许太多次的分离和相隔…已经习惯了。
在学校门口,
我嘟着嘴,
他轻轻吻了,
一句拜拜…不懂几时是下次见面。

很多人觉得SARAWAK妹怎么能和PERAK仔维持感情…
坦白说我真的是完全真心去爱,我没遗憾。


today gonna say bye bye to u..
i am really don wish tat

kiss for good bye
this meet up ??



i wish i can beside with u

nothing gonna change my love with u
i will missing u...
u will love me last long

No comments:

Post a Comment